lunes, 29 de septiembre de 2008

Benvinguts :)

Benvinguts al meu Blog el qual esta fet per anar penjant els treballs d’informàtica. M’agradaria anar a California per fer bodyboard que es com surf però estant estirat a la planxa que es una mica més petita que una de surf, ja que allà hi ha mol bones onades i de surf no en tinc ni idea. Ja que hi estaria aprofitaria i n’ha aprendria.També hi aniria per gaudir de les seves platges i anar a les tendes oficials de Rip Curl, Billabong i totes aquestes marques perquè allà esta rebaixat,
També les vistes s’han de gaudir tan per sobre com per sota l’aigua fen submarinisme o anant amb moto d’aigua o amb un veler o zodíac i gaudir dels grans hotels de cinc estrelles amb molt de luxe que són per gaudir al màxim.Jo aniria per final de primavera que es quan hi ha les millors onades i fa més calor i hi ha menys perill de taurons i meduses. Tambè els E.E.U.U. és el país amb més skate parks del món i aquí podria fer Rollerblading que és patinar en linea per Halfs.

4 comentarios:

Marc dijo...

moltbé el bloc i molt guapes les fotos del surf m'agrada el teu lloc de desti

Alex.Murtra dijo...

Surf , es millor el bodyboard

Alex.Murtra dijo...

Surf , es millor el bodyboard

josep dijo...

daviddd! que tu no saps fer bodyboard! vinga ens veiem!
pericas